¡Amunt València!



A penes estem en la posiciò 15 en la lliga amb una cama en segona divisió pero ahir guanyarem la copa del rei després de quasi deu anys i que collons! encara que en la lliga estem mal això hi ha que festejar-lo!
Des de la directiva del valència han tomat la decisió de no celebrar-lo per lo ja comentat abans pero l'afició no es pot controlar i han haigut celebracions pels carrers de la ciutat =)

Aixina que com jo estic malalta i no puc eixir de ma casa vaig a animar des d'açi al meu equip!!

¡¡ ESTA ES L'AFICIÓ D'UN VALÈNCIA CAMPEÓ !!

¡¡ CHÉ QUE BÓ, CHÉ QUE BÓ, CHE QUE BÓ, CHÉ QUE BÓ, CHÉ QUE BÓ, CHÉ QUE BÓ !!




Ja podem canviar (si, en valencià s'escriu aixina =P ) l'image de Mendieta, Claudio Lopez y Camarasa arreplegant la copa



Per la de Baraja, Marchena y Albiol =) (m'ha sigut impossible trobar-la aixina que vos l'imagineu )



Molts besets i ja sabeu:

Es un equip de primeraaa nostree valènciaaa cluuub de futbol!!
que lluita per a defendre en totes bandes nostreees coloors!!!
En el camp de l'Algiros ja començareem a demostraaar!
que era una bona maneraaa per a Valencia representaaar!!

Amuuuunt valenciaaa!! vixca el valenciaaaaa!! es el milloooooor!!!
Amuuuunt valenciaaa!! vixca el valenciaaaaa!! del nostreee cooor!!
Units com sempre els valencianistes et seguireeem!!
en cada estadi per a que triumfeees t'animareeeeem!!



2 comentarios:

Sepho dijo...

Ole olee!!

No pude verlo jus :( que en los chinos no tienen televisiones jaja

Amunt!!!

Besets amoreeee

Anónimo dijo...

Hi, very interesting post, greetings from Greece!